Tak rychtyk

Co jeść coby se poprawić humor?

Ni, to nie bydzie wpis o czekuladzie i bombonach 🙂

Jak chcesz utrzimać poziom energii na zocnym poziomie zapodej se dobre węglowodany, czyli te złożone. Piyrsze co to pełnoziarniste nudle, kasza, brązowy ryż, haberfloki, ciymne kakao abo ciymno szekulada. Ku tymu kaj jaki owoce bo one też majom moc złożonych węgli. Te dobroci sprawiom że energia bydzie sie uwalniać po leku i bydziesz ganc długo czuć sie pobudzony.

Oprócz węglowodanów złożonych, moc we wercie je tryptofan. To tajemniczo brzmiące białko kiere przi trowiyniu przeonaczo sie w serotonina – hormon szczęścio. Zocnym źródłem tryptofanu som banany kiere ku tymu majom moc magnezu. Oprócz bananów kupa tryptofanu majom też ziorka banie, awokado, ryby i jajca.

Kwas foliowy – procnie działo na układ nerwowy i pomogo rozprawić sie ze zmęczyniym. Niedobory sprawiajom że licho sie czujymy i nastrój je marny.  Kaj idzie znejść kwas foliowy?

Ano w gymizach! W szpinaku, groszku, szałocie, sznitbonach, brokułach i brukselce. Ku tymu eszcze w tomatach, jabłkach i apluzynach.

Magnez i witamina B6 – tu chyba nie trza za wiela szlabikować, jak mosz niedobór jednego i drugigo to żeś je niecherski, zmierzły i źle śpisz. Polecom kiełki, ryby, kaj jaki orzechy i uzaś banany i gymiza 🙂

Kwasy omega – wiedziołeś że wzmacniajom układ nerwowy? Pomogajom na deprecha i stany lękowe a ku tymu regulują huśtawki nastrojów. Te nienasycone kwasy znojdymy w rybach morskich, oliwie z oliwek, mandlach i siemieniu lnianym.

Dbej o sia! To co jysz je fest ważne coby być zdrowym i radym z życio!

About The Author

Dodaj komentarz